Табло рахунку для настільних ігор з РК-екраном
Перед початком гри встановлюється кінцева мета завершення гри, а лічильник обнулюється.
У кожного гравця є кнопка для додавання рахунку або прогресу. Після додавання рахунку лунає звуковий сигнал (різний для різних гравців), і на екрані відображається рахунок, очки другого гравця та кінцева мета.
При досягненні остаточного результату лунає звуковий сигнал і відображаються повідомлення про виграш відповідного гравця.
У системі є кілька режимів для різних ігор, перемикати які можна довгим натисканням кнопки режиму. Короткий натиск кнопки режиму скидає окуляри і починає нову гру
Система зібрана в компактному корпусі і не вимагає зовнішнього живлення (вбудовані батареї ААА).
Інтерфейс дисплея
Система включає символьний РК-дисплей 1602 (2 ряди по 16 символів у кожному). У стандартному режимі на дисплеї відображаються поточні результати кожного гравця (Гравець 1:##
та Гравець 2:## code>) та кінцева мета (
max ##
). Короткий натиск на кнопку «Рахунок» збільшить кількість очок відповідному гравцю.
Під час ініціалізації системи на екрані відображається повідомлення НОВА ГРА
протягом 2 секунд, а потім відбувається переключення в стандартний режим.
Коротке натискання кнопки «Режим» скине поточну гру, а також відобразиться нове ігрове повідомлення.
Тривале натискання кнопки «Режим» переключить режим гри — кінцева мета завершення гри буде перемикатися циклічно.
Кожна зміна рахунку гравців або зміна режиму перевірятиме, чи ми досягли цільового результата. Якщо так, відображається повідомлення Player # WIN!
Параметри системи
- Головний контролер - Arduino Uno
- Процесор – 16 МГц, ATmega328P
- Пам'ять контролера - 32 КБ флеш-пам'яті + 2 КБ SRAM + 1 КБ EEPROM.
- РК-екран – LCD 1602
- Розмір екрана – 64,5х13,8 мм.
- Розмір символів – 4,35x2,95 мм.
- Розмір пікселя – 0,5х0,5 мм.
- Живлення – 4,5..5В (3 батареї АА 1,5В або 4 акумулятори АА 1,2В)
- Розміри корпусу – 75х60х20 мм.
- Вага – 180 г (з батарейками та чохлом).
Компоненти
- Arduino Uno - 1шт.
- Модуль РК-дисплея 1602 -1 шт.
- Кнопки без фіксації - 3 шт.
- Активний зумер -1 шт.
- Тримач для батарей 4хАА - 1 шт.
Схема підключення
Можливі покращення системи
- Персоналізація гравців (додавання імен, піктограм тощо)
- Збільшена кількість гравців
- Додавання таймерів для кожного ходу та гри в цілому.
- Великий екран (РК-1604 або TFT-дисплей з графікою)
- Підключення до повнорозмірних дисплеїв
- Звукові ефекти (заміна зумера на динамік, підтримка mp3 тощо)
- Дистанційне керування (Bluetooth, веб-інтерфейс)