Статті про особливості створення десктопних програм, скриптів, програмування контролерів, веб-розробка

Статті про особливості створення десктопних програм, скриптів, програмування контролерів, веб-розробка

Статті про особливості створення десктопних програм, скриптів, програмування контролерів, веб-розробка

Створення власної бібліотеки керування двигуном постійного струму

Створення власної бібліотеки керування двигуном постійного струму

Серія-статей: Ардуїно, використання двигунів постійного струму #4

Ми створили клас для керування двигуном постійного струму. Але якщо ми хочемо застосовувати його в декількох проектах, то для кожного потрібно буде скопіювати один і той же код. Тому є сенс виділити весь повторюваний код в окрему бібліотеку, яку будемо підключати так само, як і стандартні бібліотеки Arduino

Підключаємо двигун постійного струму. Мікросхема L298P

Підключаємо двигун постійного струму. Мікросхема L298P

Серія-статей: Ардуїно, використання двигунів постійного струму #1

Серия-статей: Програмування Ардуіно з нуля #7

Розглянемо варіант підключення до контролера звичайного двигуна постійного струму, який можна використовувати, наприклад, для пересування робота або виконання корисної роботи. Для цього скористаємося контролером двигуна на базі поширеної мікросхеми L298P

Регулювання швидкості переміщення, клас керування сервоприводом

Регулювання швидкості переміщення, клас керування сервоприводом

Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #5

Расширяем функциональность класса для управления сервоприводом - добавляем возможность регулирования скорости перемещения сервопривода

Незалежне керування кількома сервоприводами. Таймери

Незалежне керування кількома сервоприводами. Таймери

Серия-статей: Програмування Ардуіно з нуля #5

Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #2

Ми навчилися змінювати положення сервоприводу, але таке управління має кілька недоліків. Спробуємо підключити паралельно два сервоприводи і досягти їхнього синхронного переміщення. Спробуємо використовувати таймери замість функції delay()

Створюємо клас для керування сервоприводом

Створюємо клас для керування сервоприводом

Серия-статей: Програмування Ардуіно з нуля #6

Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #3

Підключення одного-двох сервоприводів не викликає особливих труднощів. Але може виникнути потреба використовувати їх набагато більше. Є сенс створити власний клас для сервоприводу, в якому один раз прописати всі необхідні змінні та функції.

Програмне обмеження переміщення сервоприводу

Програмне обмеження переміщення сервоприводу

Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #4

Не завжди сервопривід може повернутися на заданий кут. Наприклад, закріплений на ньому маніпулятор може упиратися в корпус або мати шарнір з можливим маленьким кутом повороту. У будь-якому випадку краще заздалегідь програмно подбати про обмеження переміщення.

Підключення сервоприводу до Arduino

Підключення сервоприводу до Arduino

Серия-статей: Програмування Ардуіно з нуля #4

Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #1

Спробуємо зробити за допомогою контролера елементарні дії, які можна спостерігати не на екрані комп'ютера, а "помацати" насправді. Розглянемо, що таке сервопривід, які вони бувають, як підключити його до контролера Arduino та основи керування за допомогою стандартної бібліотеки Servo

Програмування контролерів – з чого розпочати

Програмування контролерів – з чого розпочати

Серия-статей: Програмування Ардуіно з нуля #1

Одного дня новачок вирішує зайнятися програмуванням контролерів. Це цікаво, корисно, а результат можна буквально помацати руками, а не дивитися на результат дії твоєї програми на екрані монітора. Ось тільки з чого почати, особливо якщо ти не радіоаматор зі стажем, а паяльник тримав у руках кілька разів у житті? Звичайно ж з контролера, який не вимагає поглиблених знань та умінь радіоелектроніки, і при цьому може бути куплений без особливих проблем. Arduino якраз і є одним із найпростіших в освоєнні, до того ж його дуже легко знайти у продажу. На ньому і зупинимося

Створення класу для роботи з двигуном постійного струму

Створення класу для роботи з двигуном постійного струму

Серія-статей: Ардуїно, використання двигунів постійного струму #3

Один контролер може керувати кількома двигунами постійного струму. Оскільки код управління буде той самий, тобто виділити для нього окремий клас. Тоді при додаванні нового двигуна достатньо буде додати всього кількох рядків, а не копіювати однакові функції та пріменні для кожного.

Підключення крокового двигуна. Контролер L298

Підключення крокового двигуна. Контролер L298

Серія-статей: Ардуїно, використання крокових двигунів #1

Серия-статей: Програмування Ардуіно з нуля #8

Спробуємо підключити до контролера кроковий двигун через мікросхему L298 та розглянемо основи керування ним за допомогою стандартної бібліотеки Stepper