Портфель із головоломками для використання у квест-кімнаті
Портфель із головоломками для використання у квест-кімнаті.
За сюжетом гри портфель є частиною головоломки і його необхідно використовувати в ланцюжку завдань, щоб відкрити вихідні двері.
Портфель можна підключити до стаціонарної з'єднувальної консолі, з якої здійснюється розблокування дверного замка.
Всі дії супроводжуються повідомленнями на цифровому дисплеї, символьному РК-екрані та звуковими сигналами зумеру.
Елементами управління всередині портфеля є:
- Кард-рідер для читання карт
- Стандартна повнорозмірна комп'ютерна клавіатура для введення паролів та цифрових кодів.
- 8-значний дисплей для відображення цифрових кодів.
- 32-значний РК-екран для відображення пароля та пояснень.
- Зумер для звукових сигналів.
- Електричний роз'єм для підключення дипломата до пульта дистанційного керування.
На стаціонарній консолі розташовані:
- Дві кнопки відкриття дверей, закриті прозорою кришкою.
- Електричний замок, що блокує прозору кришку.
- Електричний замок, що блокує відкриття вихідних дверей.
- Сигнальний світлодіод
Логіка роботи
Система включає кілька «загадок», які необхідно вирішувати послідовно:
- Портфель необхідно знайти в секретному місці всередині кімнати.
- Карта розблокування має бути знайдена в іншому секретному місці.
- Валіза необхідно підключити до стаціонарної консолі кабелем, після чого пролунає звуковий сигнал і на екрані персонажа з'явиться запит
Вставити картку
. - Гравець вставляє карту
- Карта вставлена – на екрані символів відображається
пароль:
, а курсор блимає. На числовому дисплеї відображається випадковий набір цифр (які кожні 0,3-0,5 секунди змінюються). Цифровий блок не реагує на натискання; - Карта видалена: на екрані символу відображається
Вставте картку
;
- Карта вставлена – на екрані символів відображається
- Гравець починає вводити код з клавіатури
- Введення символу або цифри – відображається на екрані;
del
,backspace
– видалення останнього символу;esc
– видаляє всі введені символи;enter
– введіть пароль;- Інші кнопки - нічого не відбувається і короткий зумер;
- Гравець ввів пароль і натиснув
enter
- Неправильний пароль – довгий звуковий сигнал, на екрані тричі блимає
неправильний пароль
з паузою 0,5 секунди. Далі все повертається до початку введення пароля; - Пароль правильний –
правильний пароль
відображається на екрані персонажа протягом 10 секунд. Зміна цифр на цифровому дисплеї припиняється – відображається певна послідовність із 8 цифр. На екрані символів відображається кодрозшифрований
. Світлодіод поряд із цифровою клавіатурою починає блимати. Літерна клавіатура перестає реагувати на натискання клавіш;
- Неправильний пароль – довгий звуковий сигнал, на екрані тричі блимає
- Гравець починає вводити цифри на цифровій клавіатурі.
- Кожен натиск супроводжується спалахом на цифровому дисплеї та коротким звуковим сигналом.
- Введіть всі 8 цифр і натисніть
#
(оскільки на цифровій клавіатурі він буде підписаний якok
)- Код неправильний – зумер довгий, цифри на цифровому табло двічі блимають і знову спалахують;
- Код правильний – цифри на цифровому табло згасли.
правильний код
відображається на екрані символів. Подається сигнал на розблокування магнітного замка кришки кнопок на основному стаціонарному пульті;
- Електричний замок, що блокує прозору кришку, розблокується та стають доступними дві кнопки.
- Гравець натискає одну з кнопок – нічого не відбувається, короткий зумер;
- Гравець одночасно натискає дві кнопки – загоряється лампочка між кнопками, включається довгий зумер, розблокується електрозамок вихідних дверей;
Параметри системи:
- Головний контролер - Arduino Uno
- Процесор – 16 МГц, ATmega328P
- Пам'ять контролера - 32 КБ Flash + 2 КБ SRAM + 1 КБ EEPROM.
- РК-екран – LCD 1602
- Розмір екрана – 64,5х13,8 мм.
- Розмір символів – 4,35x2,95 мм.
- Розмір пікселя – 0,5х0,5 мм.
- Семісегментний дисплей – 8 цифр
- Розмір дисплея – 100 x 19 мм.
- Розмір цифр – 8x14,2 мм.
- Харчування – 12В 2А
- Розміри портфеля – 440х320х120 мм.
Компоненти
- Контролер Arduino UNO
- Повнорозмірна комп'ютерна клавіатура з роз'ємом PS2.
- Семісегментний цифровий дисплей (8 цифр)
- 32-символьний РК-екран LCD1602
- Зумер 5 В
- Кард-рідер
- Кнопки стандартні – 2шт.
- Сигнальний світлодіод
- Електричний замок – 2шт.
Схема підключення
Дальній розвиток системи
-
Поліпшення у сюжетах головоломок;
-
Додавання внутрішнього джерела живлення та бездротового з'єднання;
-
Додавання динаміків та звукового зворотного зв'язку у вигляді записаних аудіоповідомлень;
-
Додавання повного TFT-дисплея для відображення графіки;