Зображення

Зображення

Зображення у вигляді фото, графіків, схем або піктограм сильно спрощують взаємодію користувача з системою. Часто все, щоб шукати потрібну тобі інформацію в текстовому інтрфейсі достатньо кинути погляд на панель з графікою і знайти потрібну інформацію.

Якщо ми говоримо про 3D-друк, то принтер як мінімум потрібно завантажити зображення того, що ми хочемо надрукувати. Так, сам принтер оброблятиме низькорівневі команди безпосередньо на переміщення та друк. Але звичайний користувач не вміє читати G-коди, йому бажано працювати із зображеннями того, що ми друкуємо, щоб мати можливість розуміти, що відбувається в даний момент і оперативно реагувати на помилки, які можуть опинитися в програмі друку.

Звичайні мікроконтролери типу Arduino, звичайно, слабо пристосовані для роботи з повноцінною графікою. Так, можна програмно генерувати найпростішу графіку та виводити на екран. Але потужності та пам'яті контролера не вистачить для зберігання повноцінних зображень. Тут доведеться використовувати додаткову перефірію призначену для цього, а мікроконтролер тільки генеруватиме команди для управління.

Якщо ж ми використовуємо мінікомп'ютери типу Raspberry Pi, то маємо всі необхідні інтерфейси та інструменти для роботи із зображенням. Є роз'єми для підключення камери та дисплея для відображення картинок. Є достатньо пам'яті та обчислювальних можливостей для зберігання та кодування/декодування фотографій. І є безліч вже готових бібліотек для роботи з графічними файлами.

Якщо використовувати повноцінні віконні програми, всі функції обробки зображень перебирає основна система. Застосовуючи стандартні бібліотеки можна використовувати складні алгоритми створення або редагування зображень. Причому потужності сучасних ПК дозволяють робити багато дій практично миттєво.

Ультрафіолетовий 3D-принтер з похитуванням столу

Ультрафіолетовий 3D-принтер з похитуванням столу

3D-принтер для друку зі смоли ультрафіолетового затвердіння з похитуванням столу для кращого перемішування та ручним керуванням підйомом столу Деталь друкується з рідкої смоли, що твердне під впливом ультрафіолету. Через те, що товщина шарів досить мала, після занурення смола не завжди досягає всієї поверхні деталі. Щоб цього уникнути, використовується функція «Похитування столу» у перервах між експозиціями

Дверний замок із розпізнаванням облич нейронною мережею

Дверний замок із розпізнаванням облич нейронною мережею

Дверний замок із відмиканням за результатами розпізнавання обличчя з вхідної камери Двері зачиняються на електричний замок, який можна відкрити за допомогою реле. Після натискання кнопки камера фотографує людину, що стоїть перед дверима, і звучить короткий зумер. Після цього контролер порівнюється з еталонною особою за допомогою системи розпізнавання облич на основі нейронної мережі.

Розумні окуляри з детектором моргання

Розумні окуляри з детектором моргання

Розумні окуляри, які фотографують поле зору за сигналом датчика моргання та передають зображення в хмару для подальшої обробки

Граверний верстат

Граверний верстат

Граверний верстат, призначений для гравірування каменю за допомогою соленоїда з гравірувальним різцем