Комп'ютерна грамотність

Досить велика кількість сучасних авторів мають комп'ютерну освіту або, принаймні, високий рівень технічної грамотності.

Відповідно до їхніх творів додаткова увага приділяється саме цим аспектам.

Для творів жанру кіберпанк комп'ютери є однією з основ світу, відповідно в більш-менш якісних творах звичайно добре розкриваються питання програмування, хакерів, технологічного прогресу і т.д.

Для фентезі найчастіше зустрічаються варіант, коли сучасні з комп'ютерними знаннями потрапляє в магічний світ, де ці знання часто допомагають йому досягти успіху

Окремо можна виділити ЛітРПГ твори, де оповідання йде від імені геймера. Але тут далеко не завжди наявність у сюжеті комп'ютерної гри означає грамотність - часто геймер описує технічну сторону досить просто або взагалі не приділяє цьому уваги.

Оскільки багато читачів у світі так чи інакше стикаються з комп'ютерами, грамотний опис аспектів пов'язаних із нею лише збільшує привабливість твори. Звичайно якщо автор не переборщує з технічними подробицями, цікавими і зрозумілими тільки вузькому колу професіоналів

Тищенко Володимир – Проект 22/17

Тищенко Володимир – Проект 22/17

Як це часто буває з людьми, в одній секретній лабораторії вчені намагалися створити одне, а створили зовсім інше. Так я і знайшов свій шанс на існування. Ви правильно здогадалися, я є ІІ. Ця історія - мій літопис. Історія того, як я бачу навколишній світ і яке місце у ньому відводжу вашій расі. Хочете дізнатися, як все починалося і до чого призвело моє створення? Тоді приготуйте ваші недосконалі візори, оскільки символів буде багато.

Трусов А.С. - Колоніст

Трусов А.С. - Колоніст

Про важку частку людини нової планети. Зазвичай у космоопері багато говорять про колонізацію, але майже завжди - у минулому часі. Люблять згадати про розсіювання, золотий вік та втрату зв'язку з рідним світом. Тобто одразу поміщають своїх ГГ у світ із купою населених світів. А тут – саме про підготовку та саму колонізацію. Етап розсіювання, якщо хочете