Розпопов Дмитро – Лицар смерті

Герой домігся свого – повернув своє кохання і навіть зміг повернутися до батьківського дому. Але ціна виявилася дуже високою, і тепер він є мішенню для всіх бажаючих знищити новоявленого лицаря смерті та стати володарем усіх вампірів. Ні, завдяки своїм магічним силам герой може протистояти майже будь-кому. Але щодня чекати на появу вбивць також не найкращий варіант. Тому герой вирішує вирушити на пошуки стародавнього артефакту, який зможе забезпечити його безпеку. Його шлях лежить на інший континент, де виявляє спадщину останнього з попередніх лицарів смерті. Виявляється, що його здібності можуть призвести до передчасної смерті, і для того, щоб цього уникнути, йому доведеться стежити за кількістю вбитих (що з урахуванням подій попередньої книги зовсім не завадить). Причому разом зі знаннями про свої здібності герой втрачає можливість застосовувати класичну магію. Тепер він повинен використовувати лише здібності лицаря смерті. Причому тепер його арсенал не лише обмежений, а й зав'язаний на душах убитих ним, що ускладнює життя.

Після досить кривавої та жорстокої першої книги герой перестав залишати за собою гори трупів. До того ж нові можливості не використовують його магічні здібності, а вимагають кропіткого збирання душ (причому постійно потрібно стежити, щоб не переборщити з кількістю убитих і не залишити світ назавжди). Автор ретельно пропрацював весь арсенал лицаря смерті, з описом всіх здібностей та урахуванням необхідної кількості душ. Тому в чомусь книга нагадує пригоди героя комп'ютерної гри нестандартного класу, який має своє «дерево розвитку» та використовує замість манни душі. У всьому іншому книга більше схиляється до пригодницького жанру з подорожами героя в пошуках древнього артефакту і протистоянням зарозумілим ельфам.

Герой втрачає свою магічну міць і отримує нові, не менш потужні, здібності

Ретельне опрацювання автором усіх здібностей лицарів смерті

Книга стала менш кривавою, хоча герой все одно не сильно рефлексує з приводу зайвих жертв

Менеджмент душ, який більше характерний для якогось літ-РПГ, проте вносить різноманітність, особливо після того, як у попередніх книзі герой перемагав усіх просто магічною силою.

Все так само складно комусь протистояти силі героя