Основи програмування контролерів Ардуіно для тих, хто раніше не цікавився мікроконтролерами
Основи програмування контролерів Ардуіно для тих, хто раніше не цікавився контролерами
Ви зможете розібратися з основними принципами програмування Ардуіно, керування базовими комплектуючими (сервоприводами, двигунами, датчиками, екранами) для створення власного стартового проекту
#1: Програмування контролерів – з чого розпочати
Одного дня новачок вирішує зайнятися програмуванням контролерів. Це цікаво, корисно, а результат можна буквально помацати руками, а не дивитися на результат дії твоєї програми на екрані монітора. Ось тільки з чого почати, особливо якщо ти не радіоаматор зі стажем, а паяльник тримав у руках кілька разів у житті? Звичайно ж з контролера, який не вимагає поглиблених знань та умінь радіоелектроніки, і при цьому може бути куплений без особливих проблем. Arduino якраз і є одним із найпростіших в освоєнні, до того ж його дуже легко знайти у продажу. На ньому і зупинимося
#2: Підключення периферії, плати розширення
Ми зупинили свій вибір для знайомства з мікроконтролерами Arduino. Тепер розберемо що таке плата розширення і взагалі як нам підключити щось до контролера.
#3: Організація живлення Arduino
Одне з перших питань, яке виникне у початківця програміста контролерів, буде від чого харчуватися наш проект. Розглянемо якісь варіанти правильного підключення живлення.
#4: Підключення сервоприводу до Arduino
Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #1
Спробуємо зробити за допомогою контролера елементарні дії, які можна спостерігати не на екрані комп'ютера, а "помацати" насправді. Розглянемо, що таке сервопривід, які вони бувають, як підключити його до контролера Arduino та основи керування за допомогою стандартної бібліотеки Servo
#5: Незалежне керування кількома сервоприводами. Таймери
Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #2
Ми навчилися змінювати положення сервоприводу, але таке управління має кілька недоліків. Спробуємо підключити паралельно два сервоприводи і досягти їхнього синхронного переміщення. Спробуємо використовувати таймери замість функції delay()
#6: Створюємо клас для керування сервоприводом
Серия-статей: Ардуіно, використання сервоприводів #3
Підключення одного-двох сервоприводів не викликає особливих труднощів. Але може виникнути потреба використовувати їх набагато більше. Є сенс створити власний клас для сервоприводу, в якому один раз прописати всі необхідні змінні та функції.
#7: Підключаємо двигун постійного струму. Мікросхема L298P
Серія-статей: Ардуїно, використання двигунів постійного струму #1
Розглянемо варіант підключення до контролера звичайного двигуна постійного струму, який можна використовувати, наприклад, для пересування робота або виконання корисної роботи. Для цього скористаємося контролером двигуна на базі поширеної мікросхеми L298P
#8: Підключення крокового двигуна. Контролер L298
Серія-статей: Ардуїно, використання крокових двигунів #1
Спробуємо підключити до контролера кроковий двигун через мікросхему L298 та розглянемо основи керування ним за допомогою стандартної бібліотеки Stepper