Зайцев Олександр – Крок перший
Письменник: Зайцев Олександр
Механіка гри в принципі використовує класичну схему сучасних онлайн-ігор, з невеликим доповненням. Починаючи з певного рівня, бойова складова починає відходити на другий план. Роль починають грати соціальні навички та становище в ігровому суспільстві. Тим більше, що при владі місцевих королівств стоять неігрові персонажі пограничних рівнів, до яких звичайним гравцям зростатиме і зростатиме.
Читати цікаво, але в цілому особливих цілей, крім прокачування мегакрутого персонажа для того, щоб зустрітися з дівчиною, яка грає в цю гру.
Великий світ, хоч і майже не досліджений героєм
Ідея з місцевим дворянством до якого входять мізерна кількість гравців досить цікава
Традиційна механіка онлайн ігор, без особливої оригінальності. Читачеві-геймеру багато буде нудно, негеймеру - багато незрозуміло
Кількість традиційних «танків» у віртуальній реальності, в якій залишаються болючі відчуття, має бути відчутно меншою за інші класи, що явно має вносити дисбалланс у традиційну механіку танк-хілер-дамагер. Автор використовує традиційну механіку і не морочитеся