Зайцев Олександр – Хід Конем

Письменник: Зайцев Олександр

Продовження прокачування героя, тепер уже як дворянин і господар власних земель. На перше місце починає виходити місцева політика та взаємини між кланами гравців. Відразу з'ясовується, що принципи, за якими побудована гра дещо відрізняються від традиційного підходу, коли гравці за бажання можуть практично не звертати уваги на місцеві закони. Ось тільки за виконанням законів стежать неігрові персонажі, які не по зубах не лише топовим гравцям, а й цілим альянсам. У цей час герой розвиває свої землі та вступає до альянсу з кланами гравців.

Паралельно герой стає інструментом політичної гри між неігровими персонажами-дворянами І в їхніх руках виявляється можливості, що ще більше прискорюють прокачування. А враховуючи їхні ігрові можливості, швидко стає одним із найсильніших гравців. Поступово виявляється, що справа не обходиться без місцевого штучного інтелекту, і гра взагалі не така проста, як здається на перший погляд.

Менше монотонного прокачування, більше інтриг між кланами та неігровими персонажами

Гравець з топ 10 ВСІХ гравців з божественною зброєю і виявляється на рівні місцевого дрібного дворянина, що виглядає дещо дивно

Кілька зім'ятого закінчення з урвищем усіх сюжетних ліній